Gratis verzending vanaf €50 (Nederland)
7 dagen per week bereikbaar
Bestel tot 23:59 = morgen in huis (NL, Ma t/m Do)
0
Gratis verzending vanaf €50 (Nederland)
7 dagen per week bereikbaar
Bestel tot 23:59 = morgen in huis (NL, Ma t/m Do)

Schoonmaken van de IQOS, en problemen met opladen verhelpen.

De IQOS regelmatig reinigen is erg belangrijk om optimaal van HEETS te kunnen genieten. Door een juiste reiniging kun je ook problemen van het opladen elimineren. Storingen worden weergegeven door het rode indicatielampje te laten knipperen.

Schoonmaken van de IQOS

De beste hulpmiddelen om de IQOS schoon te maken vind je in de IQOS doos. Dat zijn de IQOS borstel en de schoonmaakstaafjes. Verwijder het bovenstuk van de houder, en plaats de borstel in het compartiment waar de HEETS hoort te zitten. Draai nu een paar keer links en rechts om, zodat eventueel tabaksresten worden verwijderd. Je hoeft niet hard of snel te draaien, een of twee slagen in één richting is meestal al voldoende. Let op: De IQOS moet wel zijn afgekoeld voordat je hiermee begint.

Aangekoekte tabaksresten kun je voorzichtig met een cleaningstick verwijderen. Wees zeer voorzichtig en druk nooit te hard. Maak je bij het schoonmaken. Gebruik geen azijn of andere schoonmaakmiddelen. Deze beschadigen het oppervlak van het verwarmingselement.

IQOS 3 schoonmaken als het niet oplaadt of rood knippert?

Als de houder niet oplaadt, of de oplader snel knippert of rood oplicht na het plaatsen van de houder, is het apparaat meestal niet kapot maar helpt vaak een goede schoonmaakbeurt om het probleem op te lossen.

Het komt wel eens voor dat de houder niet slecht in de oplader past en daardoor niet oplaadt. Meestal is het dan voldoende om de houder een ​​​​beetje te draaien. Blijft het probleem bestaan, dan is het aan te raden om het magneetcontact aan de onderkant van de houder en aan de binnenkant van de oplader schoon te maken. Het schoonmaken van de houder is eenvoudig te doen met een cleaningstick. Maak het gouden contact aan de onderkant voorzichtig schoon, vooral in de connector. Doe hetzelfde bij de oplader.

Is het probleem nog steeds niet verholpen? Geen paniek! Neem contact op met het Customer Care Center. Zij zullen je dan verder helpen.

Voor alle andere vragen

Bel ons

Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 22:00

+31(0)858886846

Social media

Socials

8,9Review LogoWij scoren een 8,9 op Kiyoh

Novus Fumus

Hoogstraat 56
5931GD Tegelen
Nederland Bekijk op Google Maps

NL855001331B01
62892231