Hoe kunnen we je helpen?
Heb je vragen? Schroom niet om contact met ons te zoeken.

Heb je vragen? Schroom niet om contact met ons te zoeken.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te middels onderstaand contacformulier. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Je kunt klachten indienen over producten die Novus Fumus levert, alsook over de dienstverlening van Novus Fumus. Klachten worden binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)
Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 22:00
Email ons
Socials