Gratis verzending vanaf €50 (Nederland)
7 dagen per week bereikbaar
Bestel tot 23:59 = morgen in huis (NL, Ma t/m Do)
Review Logo9 @ Kiyoh
0
Gratis verzending vanaf €50 (Nederland)
7 dagen per week bereikbaar
Bestel tot 23:59 = morgen in huis (NL, Ma t/m Do)

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen? Schroom niet om contact met ons te zoeken.

Bestellingen

We kunnen jouw bestelling alleen aanpassen als we deze nog niet hebben verzonden. Neem contact met ons op en wij kijken wat we kunnen doen.

Wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd hangt af van de verzendmethode die je kiest tijdens het bestellen.
Je kunt bij Novus Fumus kiezen uit de volgende opties;

  • Brievenbuspakje zonder track & trace
    • Deze optie is alleen beschikbaar bij pakketten tot 50 gram. We versturen jouw pakketje dan met een postzegel van PostNL. De levertijd varieert van 1 tot 3 werkdagen. Je ontvangt wel een verzendbevestiging, maar geen track en trace.
  • PostNL Brievenbuspakket
    • Deze optie is alleen beschikbaar als jouw bestelling door een brievenbus past. De afmetingen van een brievenbus zijn wettelijk vastgelegd. Je ontvangt een mail met track en trace informatie. De levertijd is meestal de volgende werkdag.
  • DHL
    • Kies je voor DHL, dan kun je tot 23:59 bestellen. Jouw pakket wordt dan de volgende dag geleverd. Levering is tussen 17:00 en 22:00 uur.

Sommige producten zoals e-sigaretten, IQOS en HEETS mogen we niet naar landen buiten Nederland versturen. Dus woon je in België, en je kunt tijdens het afrekenen geen verzendmethode kiezen, dan heb je waarschijnlijk een product in je winkelmandje wat we niet mogen versturen.

Wil je een product retour sturen? Hier kun je een retourlabel aanmaken en uitprinten.

Wij vergoeden de kosten voor retourzending niet. De kosten voor retourzending via DHL zijn ongeveer 6,95. Als je via onze tool de retour regelt, worden de kosten in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Sinds kort kun je bestellingen ook afhalen in ons magazijn. Dit kan van Maandag t/m Vrijdag van 15:00 tot 17:00 uur, en in de weekenden op afspraak.

Ons magazijn bevindt zich op de volgende locatie;

Broeklaan 103 B
5953 NA Reuver

Telefoon: +31(0)858886846

Contact

Wil je contact met ons opnemen? Dat kan heel eenvoudig. Je kunt ons op de volgende manieren bereiken;

We zijn 7 dagen per week bereikbaar van 08:30 tot 22:00 uur.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te middels onderstaand contacformulier. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Je kunt klachten indienen over producten die Novus Fumus levert, alsook over de dienstverlening van Novus Fumus. Klachten worden binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

IQOS

Nadat je jouw IQOS hebt ontvangen adviseren wij je om deze te registreren op de site van myiqos.nl
Registratie zorgt ervoor dat je IQOS-apparaat onder de garantie valt.

De garantie is 1 jaar geldig vanaf de datum van aankoop. De garantie is geldig voor alle onderdelen, inclusief de netspanningsadapter en USB-kabel.

Klik op onderstaande link en volg de instructies als je je wachtwoord bent vergeten: myiqos.nl

  1. Veeg de buitenkant van de oplader en de houder af met een desinfecterend doekje.
  2. Maak het verwarmingselement en de binnenkant van de houder schoon met de daarvoor bestemde schoonmaakstaafjes.
  3. Gooi de gebruikte doekjes en staafjes in een prullenbak.

Houd je IQOS uit de buurt van water, direct zonlicht en/of hitte. Laat je IQOS-apparaat niet voor een langere periode in een warme omgeving (bijvoorbeeld een auto) achter, aangezien dit de batterij of de elektronica kan beschadigen of de conditie kan verslechteren.

IQOS is een elektronisch apparaat dat met dezelfde zorg behandeld moet worden als bijvoorbeeld een smartphone. Bescherm uw IQOS tegen water, direct zonlicht en hitte. Laat uw IQOS niet langdurig op een warme plaats liggen, zoals in het interieur van een auto, omdat dit de batterij of elektronica kan beschadigen. Zorg ervoor dat de houder helemaal droog is voordat u deze opnieuw op de lader aansluit. Bij lage temperaturen kunt u mogelijke storingen voorkomen door deze kort in uw handen op te warmen.

Als je een probleem hebt met je IQOS, kun je dit melden via myiqos.nl. Het myIQOS team staat voor je klaar om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Op myiqos.nl vind je ook een troubleshooting tool en handige tips om zo lang mogelijk van je IQOS te kunnen genieten.

U kunt daarnaast ons myIQOS Team contacteren via onderstaande kanalen, zij zullen de meest geschikte oplossing voor u vinden.

Live Support: Chat met ons
Facebook Support: IQOS Support Nederland
Twitter Support: @iqos_support_nl
Email: [email protected]
Bel Gratis: 0800 9900000 - Bereikbaar elke dag tussen 10u en 19u.

Laat een reactie achter

* Verplichte velden

Voor alle andere vragen

Bel ons

Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 22:00

+31(0)858886846

Social media

Socials

9Review LogoWij scoren een 9 op Kiyoh

Novus Fumus

Hoogstraat 56
5931GD Tegelen
Nederland Bekijk op Google Maps

NL855001331B01
62892231
NL18ABNA0432010785