Klantenservice

Wij zijn er om je te helpen!

Wil je direct een antwoord op je vragen? Neem dan contact met ons op.
Je kunt ons 7 dagen per week bereiken van 09:00 tot 22:00 uur.
Bezoek onze support pagina voor antwoorden op veel gestelde vragen en handleidingen. Klik hier

Hoe kun je ons bereiken?

  • Contact formulier: Klik hier
  • Email: info@novusfumus.nl
  • Live Chat (indien wij online zijn)
  • Telefoon: +31 85 888 6846

 

Veelgestelde vragen: 

- Handleidingen en antwoorden op veelgestelde vragen kun je op onze support pagina vinden.

Verzendkosten:

Sommige producten worden belast met verzendkosten. Deze kunnen variëren. Hoeveel je verzendkosten zijn kun je zien in het overzicht van je winkelwagentje. Hier kunt je ook de exacte verzendkosten berekenen.
Bij orders vanaf €100 worden geen verzendkosten berekend.
 

Klachtenregeling:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@novusfumus.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Je kunt klachten indienen over producten die Novus Fumus levert, alsook over de dienstverlening van Novus Fumus. Klachten worden binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Novus Fumus: Het nieuwe roken....

Hoogstraat 56
5931 GD   Tegelen
Telefoon: +31 85 8886 846
email: info@novusfumus.nl

KvK: 62892231
ABN AMRO: NL18ABNA0432010785
BTW: NL855001331B01