• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzend informatie

Novus Fumus levert producten direct uit eigen voorraad naar alle landen van de wereld  De verzendkosten verschillen per land, en worden in de winkelwagen weergegeven. Uiteraard kan het wel eens gebeuren dat wij een product niet op voorraad hebben. Wij zullen je hier direct na je order over informeren.


Orders op werkdagen tot 17.00 uur worden op dezelfde dag verzonden.


VANAF NU NOG SNELLER MET UPS ZENDINGEN

We zijn gestart met het uitleveren van pakketten via UPS, waardoor we nog sneller en goedkoper pakketten kunnen versturen.
Hieronder een overzicht van de verschillende mogelijkheden die we aanbieden:

  • UPS Access Points™
    Zit niet op je pakketten te wachten. Stuur ze dan naar een UPS Access Point™-locatie. Dit zijn plaatselijke bedrijven/winkels waarmee we samenwerken. Je haalt ze op wanneer dat voor jou het beste uitkomt. Zo weet je dat jouw pakket in veilige handen is, en omdat de locaties in het weekend en 's avonds open zijn hoef je je niet te haasten.
    Op zoek naar een Access Point bij jou in de buurt? klik hier: https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_BE
  • UPS Standard®
    Een voordelige service met aflevering op de juiste dag met handige deur-tot-deur service. Je bepaalt zelf de afleverdatum
  • UPS Express Saver®
    Aflevering in de meeste zakencentra in Nederland en Europa vóór 10:30 of 12:00 uur de volgende dag. De ideale keuze voor dringende zendingen die 's ochtends moeten aankomen.

 

UPS My Choice®, Maakt de aflevering van pakketten handiger.

Als je je aanmeldt voor UPS My Choice, waarschuwen we je voor binnenkomende zendingen en bieden we je de flexibiliteit om jouw pakketten op een ander tijdstip, andere plaats of een UPS Access Point®-locatie te laten afleveren, indien je zelf uw pakketten niet in ontvangst kunt nemen.

Met UPS My Choice kun je jouw voorkeuren instellen - zoals sms-, voice- of e-mailberichten - en jouw prioriteiten aangeven bij het beheren van je UPS-leveringen aan huis.

Om te helpen en ervoor te zorgen dat je pakketten op tijd worden afgeleverd, hebben je verschillende opties waaruit je kunt kiezen:

  • Waarschuwingen voor afleveringen

Waarschuwingen voor afleveringen van UPS My Choice informeren je over inkomende UPS-leveringen, zodat je jouw dag kunt indelen. 

  • Afleveringsplanner

Krijg een dagelijks, wekelijks of maandelijks overzicht van alle in aanmerking komende, inkomende UPS-pakketten en laat ze wanneer nodig op een ander tijdstip of andere plaats afleveren.

  • Geschatte leveringstijd

Weet wanneer je pakket onderweg is, zodat je de aflevering van tevoren kunt plannen. 

  • Vasthouden voor afhaling

Laat uw pakketten vasthouden voor afhaling op een UPS-klantencentrum. 

  • Afleveren op een UPS Access Point®-locatie

Laat je pakketten afleveren op een UPS Access Point-locatie en haal ze op wanneer dit je het beste uitkomt in jouw dagelijkse routine. 

  • Tijdstip aflevering wijzigen

Laat uw pakketten op een andere dag afleveren.

  • Op een ander adres afleveren

Laat je pakketten op een ander adres afleveren. 
Opmerking: Het afleveradres wijzigen voor je pakket kan een vertraging betekenen voor je geplande leveringsdatum. Er kunnen bijkomende transportkosten in rekening worden gebracht. 

Meer functies van UPS My Choice

Vakantieopties: Met UPS My Choice kun je pakketten laten vasthouden op een UPS Access Point-locatie of tot twee weken na thuiskomst laten afleveren.

Opmerking: Nadat je met succes de aanmeldingsprocedure hebt afgerond, kan het zijn dat u tot vijf minuten moet wachten, voordat je de plaats of het tijdstip voor de aflevering van je pakket kunt wijzigen. 

REGISTREER JE NU VOOR UPS MY CHOICE®:

Verzendkosten

In stap 1 van jouw winkelwagentje vind je een handige tool om de verzendkosten per vervoerder te berekenen.

Kom je er zelf niet uit? Geen probleem. Probeer onze "Live Chat" of bel ons op +31(0)85-888 6846
Wij helpen je graag. 

Garantie

Als het door jou bestelde artikel een gebrek vertoont, waardoor je het niet kunt gebruiken zoals je mocht verwachten, dan kun je een beroep doen op de wettelijke garantie. Wij vragen je dan zo snel mogelijk contact op te nemen met Novus Fumus. Dit kan via: telefoon: +31(0)85-888 6846, onze support pagina,

Alleen Altantic Aqua, EasyPuff, Vinto Vape en Magic Mist Geneva batterijen worden geleverd met een Levenslange garantie waarbij wij geen uitsluitingen hanteren. Deze garantie uitbreiding doet dus geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Alle overige batterijen van andere merken hebben een garantie van 6 maanden.
Je hebt recht op maximaal 2 nieuwe Atlantic Aqua, Vinto Vape, EasyPuff of Magic Mist Geneva batterijen per jaar, mits je in een periode van 2 maanden voorafgaand aan het verzoek voor een nieuwe batterij, bij Novus Fumus nieuwe Cartomizers hebt gekocht.

De kosten voor het retourneren van een product komen voor rekening van Novus Fumus. Nadat je een aanvraag hebt ingediend ontvang je van ons een retourlabel waarmee je het pakket kunt retourneren.

We hopen dat je geen beroep hoeft te doen op onze garantievoorwaarden, mocht dat echter wel zo zijn dan kun je een aanvraag indienen via onze support pagina. Je vindt het formulier hier: https://novusfumus.zendesk.com/hc/nl/requests/new of bel ons op +31(0)85-888 6846
 

Verzending van e-sigaretten naar België

De Belgische regering heeft bepaald dat verkoop op afstand van elektronische sigaretten en toebehoren naar België vanaf 17 januari 2017 niet meer is toegestaan. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact met ons op. Dat kan via onze support pagina of bel ons op +3185 888 6846